Wednesday, November 18, 2015

Fenomena Busybook/Quietbook

Salam

Dah beberapa kali juga saya cuba buat busybook ni tapi kegigihan dan ketekunan yang diperlukan tersangatlah banyak jadi sudahnya saya siapkan 1 page zip sahaja. Bila tengok hasil orang lain terus datang semangat nak buat...tapi bila busy dengan anak-anak, tempahan handmade dan juga barangan supply Felt terus semangat jadi merudum. Tak ada masa.

Beberapa orang mesej saya melalui FB mahu menempah Busybook....walaupun harga busybook mendatangkan pendapatan lumayan, tapi kegigihan yang nak kena ada untuk siapkan tu, saya tak mampu. Sudahnya saya hanya keluarkan Busybook DIY Kit yang saya teliti dan kira betul-betul agar kit itu mencukupi segala keperluan ibu-ibu hebat diluar sana yang bersemangat waja nak buat Busybook untuk anak-anak.

Ini pakej Busybook DIY Kit saya, Siapa yang berminat boleh whatsapp 012-2118905





 

p/s:  Ibu-ibu yang bersemangat waja, cepat whatsapp 012-2118905 dan grab Busybook DIY Kit yang macam goreng pisang panas sedap krup krap krup krap ni! Hehehe :)


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...