Thursday, February 19, 2015

Jualan Murah Bantal Felt dan Velboa

Salam

Alhamdulillah, saya berkesempatan mengadakan sale atau jualan murah untuk kesemua barangan ready stock handmade saya. Insyaallah harganya berbaloi-baloi dan sangat murah berbanding harga jualan asal. Jika dibandingkan dengan kualiti jahitan dan material yang digunaka juga, inysaallah menang membeli dan menang juga memakai.

Sila ke blog Crafty Mommy untuk melihat semua barangan yang terlibat. Atau boleh juga ke instagram saya IG: @crafty2mommy atau laman Facebook. Tolong ya, habiskan kesemua ready stock saya.. :) Oh ya, untuk mereka yang nak buat bantal Felt atau Velboa custom made, design mengikut kehendak sendiri, nak letak nama atau gambar pun boleh...tempahan sedang dibuka. Apa-apa boleh hubungi saya ya..samaada melalui Facebook mahupun Whatsapp. Insyaallah, mana-mana medium pun saya akan balas.










Sila kunjungi blog Crafty Mommy untuk senarai harga diskaun yang lengkap. Terima kasih semua! :)


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...