Saturday, December 6, 2014

Beli Felt. Borong Felt. Kraftangan Felt. :)

Salam

Memandangkan saya sekarang sedang berehat dari mengambil sebarang tempahan Felt,..banyak masa kosong saya gunakan untuk berfikir, macam mana ya, nak terlibat dengan Felt juga! So....dengan lafaz bismillah, saya mulakan penjualan barang-barang raw material untuk mereka yang mahu menceburi bidang Felt.

Mula-mula sekali kita jual Kain Felt dulu ya. Insyaallah Felt yang saya jual ini bermutu tinggi dan tidak mudah berbulu. Tak juga terlalu tebal mahupun terlalu nipis. Inilah Felt yang saya gunakan untuk semua tempahan yang saya terima. Siapa yang pernah menempah kraftangan Felt dengan saya, Insyaallah tahu kualiti Felt yang saya jual ini kualiti yang baik.

Harga:

RM12 untuk 1 meter
RM7 untuk 1/2 meter

Kos Penghantaran RM7 untuk 1kg yang pertama dan RM2 untuk kg seterusnya.
Penghantan hanya akan dilakukan seminggu sekali sahaja. (Melainkan ada bulk order)

Berikut kod warna kain Felt yang ada.




Insyaallah, akan datang saya akan upload lebih banyak lagi bahan macam precut Felt yang cantik-cantik (bentuk rama-rama, kereta, rusa, burung hantu and tec), butang yang warna warni, peralatan (keychain, jump ring, HP strap and etc) and yang paling istimewa yang memang akan membantu korang semua dalam penghasilan kraftangan ni ialah precut Font (huruf) dan applique (gambar  pengantin, lelaki, perempuan, teddy bear and etc). Tunggu ya.

Untuk tempahan dan update yang lebih cepat LIKE FB Crafty Mommy dan FOLLOW Instagram @crafty2mommy ya! Atau boleh juga whatsapp 0122118905. Thank you :)

p/s: I belanja gambar kraftangan Felt ya ;)





Ini bantal...kalau kraftangan lain? I belanja gambar lagi....semua dari Felt juga!




Ini versi bag. Kalau nak DIY kahwin bagi best macam mana? Pun boleh...nah untuk inspirasi U olls okay!







Best kan? Tunggu apa lagi? Jom order Felt dari Crafty Mommy. Insyaallah, siapa yang order dengan saya, saya akan layan segala macam pertanyaan untuk hasilkan kraftangan ni. Silap hari bulan, Kalau ramai sangat beginners yang nak ilmu, kita set up group whatsapp untuk kita chit chat k. So tunggu apa lagi, order cepat!


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...