Saturday, December 28, 2013

Future Felt Craft

Salam

Sedar atau tidak, saya sudah pun berkecimpung dalam kraftangan Felt hampir mencecah 3 tahun. Dalam jangka waktu itu, banyak yang saya pelajari dan secara seriusnya mendalami kraftangan tersebut. Dari seorang perempuan yang tidak pandai menjahit, saya berjaya menghasilkan bantal hiasan malahan baru-baru ini, jaket panas dari kain Flecee untuk anak saya. :)



Saya berhasrat untuk berkecimpung dalam bidang ini dengan lebih luas. Memandangkan keadaan sekeliling yang banyak mempengaruhi, saya berhajat untuk membawa kraftangan Felt menceburi bidang perkahwinan. Tidaklah menghias pelamin atau menggubah hantaran tetapi lebih kepada perhiasan sampingan seperti Guestbook Corner atau Photobooth.

Sebelum memulakan langkah menceburi bidang ini, saya melakukan beberapa survey dan mendapati pakej yang ditawarkan agak mahal dan ada sesetengahnya menelan belanja yang besar. Saya berkira-kira dengan kos Felt yang sedia ada. Insyaallah, hiasan yang saya sediakan akan diusahakan agar menepati citarasa dan bajet raja sehari nanti. Kalau boleh biarlah saya membantu memudahkan urusan perkahwinan dari sudut yang termampu. Memudahkan perkahwinan itukan beroleh pahala :)

Insyaallah, pakej yang saya sediakan bermula dengan harga RM100 dan tidak melebihi RM350 termauk upah pemasangan ke seluruh Selangor dan Wilayah. Kawasan yang berada di luar daripadanya mungkin akan dikenakan caj tambahan untuk menampung kos minyak. Wallahua'lam. Semuanya masih di dalam rancangan. Insyaallah, saya akan menulis mengenainya di lain lembaran :)

p/s: Jangan lupa singgah ke blog kraftangan Felt saya, Crafty Mommy



Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...