Saturday, December 28, 2013

December Baby

Salam

Saya sudah pun menjengah 9 bulan dan perut sudah semakin kerap mengeras. Stamina sudah ke laut, begitu juga dengan emosi yang asyik bergelora bagai ombak yang mengganas. Fuh! Bila agaknya saya akan bersalin? Walaupun masih lagi belum berada pada tarikh jangkaan, perasaan saya mahu bersalin seperti membuak-buak. Sedang menaip blog pun, saya berfikir untuk bersalin malam ini juga. Dasyatkan?

Saya tidak mahu menulis panjang tentang harapan saya yang mahu bersalin di bulan Disember 2013. Sepertinya harapan itu tidak akan kesampaian, memandangkan 2014 akan menjengah beberapa hari sahaja lagi dan pemeriksaan rutin semalam menunjukkan bayi masih belum engaged. Nampaknya harapan saya dan bayi seperti bercanggah. Dia mahu melihat dunia pada tahun hadapan, manakala saya mahu memaksanya keluar membuka mata tahun ini juga! Hurm..

p/s: Tinggal beberapa hari lagi menjengah 2014, kawan-kawan...doakan saya bersalin 2013 ya. :p



Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...