Tuesday, March 27, 2012

Happy Birthday

Salam

Alhamdulillah, hari ini genap umur saya 25 tahun. Tidak ada apa yang istimewa, bukan kerana tidak dirai teman dan mereka yang dekat dengan saya, tapi saya sendiri bagai merajuk, terasa seperti tidak mahu disambut. Kalau boleh mahu hari ini berlalu seperti biasa. Cukuplah dengan doa para teman dan kenalan agar saya dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia dunia dan akhirat.

Buat mereka yang menghantar pesanan di Facebook, terima kasih saya ucapkan. Semoga doa yang kalian kirimkan di dengari Allah SWT. InsyaAllah, ameen.

Semoga Allah menempatkan saya dan keluarga di dalam golongan yang memperjuangkan agamaNya. Yang sentiasa mmencari keredhaanNya. Ameen


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...