Thursday, September 3, 2015

La Lumiere Hijab: Jannah Collection

Salam

Alhamdulillah, ada juga kesempatan menulis setelah ribuan tahun berdiam diri. Maaf ya...sibuk sikit. Tak sempat nak menulis tentang apa pun walau sesingkat mana pun. Anak-anak sedang nyenyak menikmati tidur tengah hari...saya selalunya tumpang sekaki sebab masa-masa begini sahaja yang ada untuk saya merehatkan diri....ketika anak tidur. Waktu-waktu lain memang sibuk bekerja dan menguruskan rumahtangga. Penat dan lelah. Mudah-mudahan semuanya ada kemudahan, kesenangan dan kegembiraan di kemudian hari.

Tak dapat nak menulis panjang. Saya hanya mahu meperkenalkan tudung dengan jenama saya sendiri. Mudah-mudahan kalau ada yang berkenan di hati...boleh whatsapp saya untuk membuat pesanan. :)


La Lumiere Hijab. Nama yang suami pilih dari bahasa Itali yang bermaksu Cahaya. Insyaallah tudung-tudung dalak koleksi kami semumya labuh dan menutup aurat. Kain dipilih dari jenis yang tidak jarang dan melekat pada badan. Buat masa ini koleksi pertama ada 9 warna menarik...mudah-mudahan ada yang memikat hati. Nanti boleh di pakai untuk raya aidiladha yang bakal menyusul :) Jemput ke FB La Lumiere Hijab atau Instagram ya. Whatsapp 012-2118905 untuk tempahan.

Warna-warna tudung yang available:










Dan ini gambar model pakai Jannah Collection:










p/s: Semua tudung boleh ditempah dalam bentuk tudung petak bidang 50.60 atau wide shawl.. Whatsapp 0122118905 jika berminat. :)



Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...