Thursday, March 13, 2014

Booth di Eh Eh Bazzar Bangi Gateway

Salam.

Insyaallah, saya kan membuka booth untuk jualan kraftangan felt saya di Bangi Gateway. Harap semua dapat datang dan memberi sokongan kepada saya. Mengikut rancangan, saya akan membuat pameran bagi perhiasan yang akan digunakan untuk meja guestbook supaya mereka yang bakal berkahwin dapat melihat sendiri perhiasa yang saya gunakan untuk menghias meja guestbook corner.

Saya juga akan menyediakan ready stock untuk bantal, brooch pin/shawl, keychain dan pelbagai kraftangan Felt. Tempahan bagi bulan April juga akan dibuka di sana. Bagi mereka yang berminat untuk membuat sendiri kraftangan Felt, saya juga menjual kain Felt dan tutorial untuk anda membuat beberapa item. Insyaallah, banyak jualan dan promosi untuk anda yang memberikan sokongan. Datanglah, bawa kawan dan keluarga ya.



Tarikh: 22 dan 23 Mac
Masa: 11am- 7pm
Tempat: Bangi Gateway
Anjuran Eh Eh Bazaar


Semoga setiap amalan diterima, setiap langkah dibawah redhaNya. Ameen.

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave words. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...